Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

tisdag 24 maj 2011

Det klär mig.....


Foton: Livet Hemma IKEA

Att förvara kläderna på ett snyggt och bra sätt kan göra vardagen så mycket enklare. För ett tag sen köpte jag en klädställning till att hänga upp mina kläderna istället för att bara lägga dem på en stol. Nu hittar jag vad jag ska ha på mig mycket lättare och kläderna känns fräschare när dem är upphängda istället för att dem samlas på hög.

Dagens bild är inte hemifrån mig men jag skulle inte tacka nej till det sovrummet. Bilden är ifrån Livet Hemma som har gjort ett besök hos bloggtjejen englas showroom.

Nu tillbaka till förberedelser...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.