Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

torsdag 22 mars 2012

inspiration så det spritter.....

ikea livet hemma


Åh det är så fint. Jag blir så inspirerad varje gång jag kikar in på IKEAs blogg Livet Hemma. Lampan är jag väldigt förtjust i och de svarvade benen på bordet går inte heller av för hackor.

I helgen blir det ett hemma hos reportage med lantlig inriktning, känns väldigt kul eftersom vi mest varit i moderna hem och gjort reportage.

Kram K

2 kommentarer:

  1. Gillar den bilden skarpt och gillar också livet hemma mycket! Alltid bra inspiration oh fina bilder.

    SvaraRadera
  2. samma här man hittar massa inspration på den sidan .

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.