Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

tisdag 26 juni 2012

Snart så....

foto: Karin Johansson

Bara några dagar kvar nu till semester, ska bli sååå skönt, få sova lite längre på morgonen, äta jordgubbar med mjölk till lunch, ta en glass mitt i vardagen, åka iväg med sin kärlek och mycket mer som är så härligt att få uppleva på semestern. 

Förhoppningsvis många dagar som kommer tillbringas ute i våran stuga vid vattnet med sol och bad på dagarna och grill på bryggan på kvällarna!

hur har ni det i sommar?

Kram K

1 kommentar:

  1. Men så härligt med semester! Sommaren är verkligen en fantastisk årstid! Jag är lärare så jag har den stora förmånen att ha ett långt sommarlov!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.