Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

torsdag 31 mars 2011

Första gången....




....jag skriver här på min blogg! Vad kul att ni ville kika in.




Efter att själv har följt några bloggar i ett par månader och blivit så otroligt inspirerad har jag nu bestämt mig, jag ska börja blogga själv!
Jag kommer mest skriva om min egen inredning här hemma men även ett och annat tips om bra butiker m.m.
Ni får ett litet smakprov idag på hur det ser ut här hemma.


Lämna gärna en liten hälsning så jag vet vilka som kikar in hos mig....


Kramizar



2 kommentarer:

  1. Kul Karin! Då är det dig och Carolina Gynning jag följer nu:) puss&kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till bloggen Karin :)
    Ska bli kul att se dina inlägg i framtiden!
    Gillar erat sovrum- blev ju jättefint med lapptäcket!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.