Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

fredag 1 april 2011

Att skapa av en knapp.....



 Knappar är unika, dem kan vara fula, snygga, runda, fyrkantiga, olika färger och mer och mer... Jag gillar dessa små ting skarpt, man kan göra så mycket mer med en knapp än att bara sy på dem till textilier. För ett tag sen köpte jag en hel påse med knappar på en loppis. Några av dem har jag gjort tavlor av där jag har sytt på knapparna på en canvas och sedan dragit garn runt knapparna för att få olika mönster.
Nu i veckan köpte jag av en arbetskompis två underbara knappringar som hon själv har gjort.

Härlig fredag och helg på er.

Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.