Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

tisdag 19 april 2011

Virvelvirkat....




....Jag har några gånger greppat virknålen och gett mig på att virka mig olika småting. Här är några smakprov som jag gjort senaste året. Den lilla gråa "väskan" använder jag varje dag till att ha mina kort i (miljonerna måste ju förvaras snyggt och säkert...ha ha haa)


Hoppas ni tycker att bilderna är extra fina idag, jag har nämligen fotat med en systemkamera som jag har hemma på lån. Kanske blir ett köp snart.....

Kram Karin

1 kommentar:

  1. Fiint! Jag vill också lära mig att sticka och virka, men det känns inte som om man har tiden till det...:( Ha en fin dag!
    Kram Karin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.