Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

fredag 15 april 2011

Hello Africa...

Foto: Afroart

Foto: Afroart

Idag är en väldigt speciell dag. Idag kommer min tvillingsyster hem från Afrika. Hon har varit där i 2,5 månad och vi har inte pratat en endaste gång! Kommunikationen är inte den enklaste där. Men idag kommer hon och hennes pojkvän hem till Vadstena över helgen så det blir att njuta av att bara få umgås med dem.
Bilderna är produkter som sälj av Afroart, en härlig butik. Mjukdjuret säljs just nu på Rädda Barnens webbshop. En bra sak att lägga en slant på.....

Trevlig Helg!
Kram Karin

1 kommentar:

  1. Vad spännande det hade varit att åka till Afrika!
    Jag älskar Afroart ( även om det inte är min stil ) och har alltid det som ett stående besöksmål när jag är i huvudstaden.

    Ha en riktigt mysig söndag!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.