Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

måndag 25 april 2011

En egen liten vrå....



...I vardagsrummet har jag en läshörna där jag gärna slår mig ner och läser tidningar eller böcker. Fåtöljen har jag haft i över 10 år men från början var den blå men jag har färgat den i maskin till svart. Läslampan var något som jag länge hade gått och sneglat på men hade ingen bra plats att ha den. Men till slut kom jag på vart jag kunde ha den och då hade jag sån tur att det var tillfälligt nedsatt pris på den..



Pläden och kudden är från IKEA's Stockholmserie och är supermysiga och supersnygga!
Sista dan för denna påskledighet. Det blir nog att cykla ut till stugan idag igen.

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.