Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

lördag 9 april 2011

Mjukstart för påsken.....





...Idag vaknade man av en strålande sol som kikade in i sovrumsfönstret och då vet man att det blir en underbar dag! Äta en härlig frukost och sen ner till affärerna här i Vadstena. Där hittade jag fina målade ägg att hänga i påskriset här hemma. Så här har det påskpyntats lite grann....Jag brukar inte "pynta" så mycket men nu när våren börjar komma får man sån energi och i år kommer påsken så sent i almanackan att jag verkligen hoppas att man kan ha en premiär för middag utomhus då.

Idag bär det iväg till Norrköping för 30-årskalas.
Härlig helg på er.

Kram Karin

1 kommentar:

  1. Hej Karin! Så kul att du också börjat blogga:) Hoppas allt är bra med dig och vilken mysig takvåning ni har!

    Kram Josefine

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.