Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

söndag 10 april 2011

Min verklighet.....



....Den här underbara söndagen bjuder jag inte på några inredningstips, istället visar jag er vårens smultronställe i min lilla stad.
 Det är nästan ett brott att inte vara ute och bara njuta när vädret är så fint. I förmiddags när jag var på väg till min syster cyklade jag förbi örtagården här i Vadstena. Varje vår blomstrar klosterliljorna där och det är en helt sagolik syn. Jag har hört att den här platsen är där det blomstrar flest Klosterliljor i hela Sverige! Det är som ett helt hav......Det här är min verklighet.....man får nästan nypa sig i armen...



När jag kom hem blev det en lunch med bondsallad ute på balkongen i solsken.
Nyp mig i armen en gång till.......

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.