Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

söndag 3 april 2011

Sy och knåpa.....



......i mitt lilla rum. Här hemma har jag ett eget pyssel och syrum. Här kan jag lägga tyger på hög för att förr eller senare bli ett kuddfodral eller liknande. Jag älskar mitt lilla krypin. Symaskinen är en gammal Huskvarna från 50-60 talet och det fina skrivbordet har jag lånat av min kära mamma på obestämd framtid.

Här samlar jag inspiration

Den här väskpåsen hittade jag i Japan, Osaka

Kram Karin



2 kommentarer:

  1. Karin! So excited you have a blog! Can't wait to read all about your exciting designer's life! Hope all is well!

    xoxo,
    karlee

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!
    Vad roligt att du dök upp i min blogg. Jätte roligt är också att du har startat en egen som jag gärna vill följa.
    Nu åker du rakt in i min favoritlista.

    Ha det så bra så ses vi i bloggvärlden!

    Kram Daniella

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.