Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

torsdag 21 april 2011

Billy möter farföräldrar....



Gammalt blandat med nytt är ett fantastiskt recept, tycker jag. Denna fåtölj har min farmor och farfar haft som sedan min pappa övertog och nu har jag lånat den på obestämd framtid....Den gör sig extra bra mot den stilrena IKEA hyllan Billy. Detta lilla par bor i ett av hörnen i vårat vardagsrum som är stort (100 kvm!). Där trivs dem bra, men på vintern går det lätt att flytta fram fåtöljen till kaminen så man kommer riktigt nära värmen.


 På tal om värmen, får man säga att jag tyckte att det nästan ( men bara nästan) var för varmt idag när jag satt i solen i min systers trädgård....I love spring!!

Trevlig Påsk
Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.