Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

torsdag 9 juni 2011

Sommarfräscht......


Foton: Livet Hemma Ikea

Nu när jag inte haft så mycket tid till att fixa och greja här hemma har det lätt gått ner sig lite. Det bara kliar i fingrarna på mig att sätta igång här hemma igen. Jag är väldigt sugen på att rusta lägenheten för sommar, rensa bort gammalt och göra det sommarlättare. Byta till tunnare gardiner, byta soffklädsel, nya kuddar och köpa nya blommor (väldigt mycket har vissnat senaste veckorna...)
Och självklart vill jag ju få in våra fina bröllopspresenter som vi fick....tex en jättefin röd plåtpall!
Och som tur var fick vi blomstercheckar så att vi kan inhandla nya blommor......

Kram Karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.