Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

måndag 20 juni 2011

zzzova....









...är ju så skönt. Nu när det är varmare ute blir det betydligt mycket varmare i våran lägenhet eftersom den ligger högst upp i huset. Så i sovrummet har nu täcket fått bli ihoprullat och uppslängd över garderoben. Istället sover vi svalt med bara påslakanet....
Vissa nätterna lägger jag på min urmysiga och varma rosa filt ifall jag känner mig lite frusen.
Det gör susen....zzzzz





Tack alla ni som läser min blogg, ni får mig verkligen att vilja fortsätta skriva med glöden i händerna!

Kram Karin

1 kommentar:

  1. Fina bilder som vanligt inne hos dej!

    Ha en bra tisdag - hoppas du sovit gott!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.