Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

tisdag 22 november 2011

Efterlysning: annorlunda, spännande eller charmiga hem







Bilder från IKEA Livet Hemma



Nu behöver jag just din hjälp.
Jag är på jakt efter olika hem att göra reportage om. Så har du eller känner/vet du någon som har ett hem som skulle passa i ett inredningsmagasin. Lämna en kommentar här på bloggen eller maila mig på bengtssonkarin@hotmail.com

Alla förslag är varmt välkomna.

Kram K



1 kommentar:

  1. Kommer du till GBG så kan jag rekomendera en kollegas, kanske två. Kolla bilderna på bloggen dreams of clematis så får du smakprov på hemmet.
    Kram Elin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.