Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

söndag 20 november 2011

Weekend end......










Matplatsen i vårat vardagsrum är den perfekta platsen när vi ställer till med fest här hemma. Här har många scener utspelat sig.....spelkvällar, middagar, vinkvällar, tapas, tjejmiddagar, julafton, fika.....listan kan göras lång. Härliga minnen med nära och kära.....

Även denna helg har bjudit på många nya upplevelser.

Hoppas ni också haft en bra helg.
Kram K 

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig blogg jag hittade! Många fina bilder och speciellt glad blev jag över alla vackera inlägg från Luzern! Själv bodde jag nere i Schweiz i tio år och skriver ofta om landet. Allt gott i höstmörkret, häls miaw åland/finland

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.