Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

söndag 13 november 2011

Work......




Nu var det några dagar sen jag lät bloggpennan glöda. Igår var jag och gjorde reportage hos ett underbart par här i Vadstena. Jag väntar med spänning på att få bilderna från fotografen för att se resultatet......




I torsdags när jag hade besök här hemma av Johanna (vintage) och AnnaLeena (AnnaLeenas Hem) fick jag dessa gula blommor.

Så fina men vad heter dem?
Nån som vet?

Kram K


1 kommentar:

  1. Jättefina blommor. Solboll heter den. Och så roligt att göra ett jobb i sin hemstad och det vore väldigt roligt att få se några fina bilder därifrån. Ha en sweet söndag. Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.