Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

söndag 14 augusti 2011

Början på något nytt.....





Det är med lite pirr i magen jag skriver dagens inlägg. Jag ska nämligen ge er en nyhet idag.....


Jag har startat egen firma som inredningsstylist!



Min tanke är att sälja in inredningsreportage till tidningar men jag erbjuder även inredningstjänster åt privatpersoner och företag.
Jag kommer fortfarande att jobba som inredare på IKEA och ha detta vid sidan av.




Jag söker nu därför skribent och fotograf att samarbeta med för att kunna sälja in reportage till olika tidningar. Är just du intresserad maila till mig på bengtssonkarin@hotmail.com


Fortsättning följer......

Kram till er alla.
K




3 kommentarer:

  1. Gud så kul GRATTIS!!! Så klart det är pirrigt och spännande;) Det kommer att gå superbra och jag håller tummarna för att du hittar bra kompanjoner! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ett jätte stort lycka till. Tror på dig tjejen och hoppas på många uppdrag. Kramar caroline

    SvaraRadera
  3. Så kul! Vi önskar lycka till, det kommer att gå superbra!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.