Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

måndag 1 augusti 2011

Några godbitar...







I mitt sy/hobbyrum ryms mycket olika små projekt. Det är stolar som ska kläs om, lampor som fått nytt utseende, lådor som ska få stämplar och mer därtill. Rummet är skönt på det sättet att där är det tillåtet att låta projekten få vila ett tag. Dem kanske inte måste bli färdiga just idag...Där har jag ett ordnat kaos som faktiskt hjälper mig att vara kreativ.
Det här är min verkstad.


Tack så mycket för era fina kommentarer, det värmer så mycket, och jag besöker era bloggar också....


Kram K

2 kommentarer:

  1. Jag skulle också behöva ett hobbyrum, köket och vardagsrummet svämmar över ibland, tur att jag har stugan som 'hobbyrum'. Jag brukar vänta till alla åkt hem på kvällarna, då tar jag fram mina sprayburkar och förpestar sommarkvällen....

    Jag har spanat in de där stämplarna på Granit, det ska bli spännande att se vad du använder dem till!

    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Ordnat kaos är det bästa- vissa projekt måste få ligga och mogna;) Kram J

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.