Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

onsdag 17 augusti 2011

Yta för ett vardagsliv....









Alla har vi väl en yta i köket, oftast en bänk, där allt sånt här övrigt hamnar såsom brev, pengar, nycklar, tidningar och annat smått och gott. Jag har fixat en del av det behovet. En liten trälåda/byrå från IKEA och en bra tygkorg från HM Home som sväljer mycket smått. Och såklart bänkytan så att det finns gott om plats för att stå och sortera papper m.m






Jag har förresten skaffat ett nytt objektiv till kameran som jag har kännt och klämt på idag. Känns som det blev ett bra köp.
Tamron 28-75 mm med bländarvärde 2.8 heter det.

Kram K


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.