Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

lördag 31 december 2011

Nytt............





Min ledighet från bloggen blev lite längre än jag hade tänkt men det behövdes. Även om detta är superkul behöver man ibland en paus och bara få koppla bort ett tag. Men nu är jag tillbaka med nya krafter. Min syster är väldigt mycket för att baka och göra olika sylter, marmelader och annat gott. Så i julklapp fick vi en låda med lite olika hemmagjorda godsaker. 







Det var bla  surdegsbröd, knäckebröd med vallmo och rabarbermarmelad med vanilj, smaskens! Knäckebrödet hade fått en liten påse gjord av tapet, fint va?





Nu önskar jag er alla ett gott nytt år och hoppas att det nya året bjuder på roliga, nya saker. För egen del tror jag faktiskt att 2012 kommer bli ett väldigt spännande år med nya utmaningar....

Kram K

2 kommentarer:

  1. Kul att se ett inlägg från dig!! Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Så ses vi nästa år;) Kram Johanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.