Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

onsdag 14 december 2011

Vid brasan...












Det här är bland det bästa och mysigaste jag vet, att få sitta framför våran kamin och värma sig....härligt och mysfaktorn får 10 poäng! (Ni som har läst min blogg ett tag nu vet att mys är näst intill mitt kall här i livet=)

Igår hämtade jag ut ett nytt objektiv till kameran. Lotten föll på Canons 24-70 mm och redan nu efter att bara ha testat det på kvällen måste jag säga att det känns super. Kan knappt bärga mig att få fota när det är ljust ute. Trodde aldrig att jag skulle bli ett sånt teknikfreak..

Tillbaka till myset nu.
Kram K

3 kommentarer:

  1. det där blir man riktigt avis på ..både kaminen och objektivet.....och visst är det kul att fota...man skulle bara behöva lite mer tid till det ...

    Mys på ....hej från Göteborg och mig.
    pernilla

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Är ny-gammal besökare....har haft lite dåligt med tid på sistone och inte hunnit besöka mina favoritbloggar. Men nu är jag tillbaka. Som sagt, supermysig bilder! Ska bli kul att följa dig med nya objektivet.
    // Jennica

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt! Jösses så mysigt!!

    //Helena

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.