Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

onsdag 21 december 2011

Snart......

Foto: IKEA Livet Hemma



Snart snart är denna härliga helg kommen. Då får jag tre lediga dagar att bara få umgås med familj och vänner, det är så skönt och roligt. Det bästa är nog att få se mina syskonbarn när tomten kommer och deras ögon bara glittrar av glädje men också lite nervositet av att möta denna underliga, snälla gubbe detta år igen.....

Igår kläddes granen här hemma.

Och tack ännu en gång till alla ni, mina läsare, som faktiskt lägger några minuter varje dag att läsa min blogg. För mig är det värt otroligt mycket. Och fortsätt gärna att lämna en kommentar om vilka ni är och om ni själva har en blogg.

Kram K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.