Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

fredag 9 december 2011








Vad kul att se så många nya besökare här  idag på bloggen. Varmt välkomna nya som rutinerade läsare. Idag bjuder jag på en färgglad sovrumsbild hemifrån oss.
Jag har övat lite styling här hemma då det är dags att göra ett sovrumsreportage till våren nu i helgen.

Idag är jag iväg på teambilding/inspirationsresa med mina kära kollegor på IKEA till hemlig destination...spännande

Mysig helg allihopa

Kram K 




1 kommentar:

  1. Ja där ser Du va fint det är med prickigt, mycket läckert tycker jag. Kram från "prickiga fastern".

    Fint reportage i Hem Ljuva Hem hos Emma. Duktig Du är!!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.