Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

onsdag 21 september 2011

Garn-lampan....





Nu är den nästan färdig, min lampa som jag gjorde i somras.Från början var det bara ett naket lampskelett som jag nu har virat svart garn hårt runt. Lampan har legat lite på hög eftersom jag inte klurat ut än hur jag ska fästa en lampsockel i den. Men jag kände ju att jag ville visa den nu ialla fall. Så länge hänger den som dekoration i syrummet. Den hänger med garn som jag har flätat ihop.







Det var alles för idag. Ska lägga mig en stund på sofflocket och vila. Är fortfarande förkyld så hela huvudet känns just nu helt tjockt!

Kram K


3 kommentarer:

  1. Supersnyggt!!!!!!!!!!!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Sån där har jag nästan åxå :) Fynda en gammal lampa på loppis som jag sen sprejmålade svart och satte i en sån där stor globlampa. Randig sådan ;)

    Jag gillar din blogg jättemycket! tittar in titt som tätt å inspereras :D
    hoppas allt är bra med dig!!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Det är väl bara att köpa svart elkabel och sen tar Du med skärmen till MSI så hjälper Dej killarna med va Du bör använda för grejer.
    Kram från Faster Eva

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.