Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

onsdag 7 september 2011

Uppåt väggarna....











Ramar är ju faktiskt fint i bara sig, speciellt om dem är i olika former. Jag har fyllt på våran lååånga vägg med lite nytt.
I somras köpte jag ramar på en loppis för en tia styck och samtidigt fick vi även en present av min syster som hon införskaffat när hon var i Afrika. Presenten var en tavla med ett lite annorlunda ordspråk på engelska om hur man symboliserar ett äktenskap. Jag har inte riktigt fattat ordspråket men på nåt sätt jämför man det med mat.......
Konstigt, rolig detalj ialla fall.






Blåsigt idag. Då var det bara att ta på sig den stickade. Skönt!

Kram K


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.