Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

fredag 9 september 2011

Vad är klockan.....





Ser ni den? Lyftet för hela rummet. Att bara en detalj kan göra så mycket för ett helt rum. Jag har länge känt att våran matplats i vardagsrummet varit för vit, inget som sticker ut. Men så plötsligt plingade det till här uppe i hjärnverket.

PLING!

Svart, ursnygg klocka, som jag länge gått och suktat efter på jobbet. Såklart att IKEA PS Pendel ska få flytta hem....













Klockan passar som pricken över i:et. Vad förvarar jag då i denna hylla/klocka då? Alla ljusstakar/koppar såklart.

I helgen är det konstrundan här i Vadstena, då olika konstnärer ställer ut sina verk och vissa av dem i sina hem, rekommenderas varmt.

Kram K

4 kommentarer:

  1. Så himla perfekt!!!! Som pricken över iet;) Önskar dig en toppenfin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej

    Vi har ny sålt ditt hemma hos reportage till tidningen Aftonbladet, så kul! Mailar dig

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Utrolig stilig :D Den er jo bare rå den klokka :D klem fra AM

    SvaraRadera
  4. Mycket läckert, ditt bord av EU-pallar är också kanon! Klockan är verkligen snygg, fick en idè till vårt hem när jag såg denna bilden, kanske så att IKEA PS klockan ska få flytta hem till oss också..... Bra blogg, har precis börjat följa den!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.