Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

torsdag 1 september 2011

Höstens frukt....





Så kom äpplets tid, hösten. En tid som kan vara så skön på sitt sätt. Ny energi, hemmavänlig och alldeles alldeles mysig. Tänk er en varm, solig höstdag. Löven har ändrat färg och hela naturen är som ett färgglatt konstverk. Själv har jag dragit på mig en tjock, stickad tröja när jag tar en promenad och njuter av att helgen inte är så uppbokad som sommarens helger faktiskt var.....










Jag kommer ialla fall njuta av hösten. Ta vara på tiden och mysa som bara den!


Kram K


1 kommentar:

  1. Jag har sett fram emot äpplena från första hösten i huset, men det kom en eller ett par älgar och käkade upp en stor del av dem. Jag hoppas att de sparar några åt mig så jag kan äta och kanske göra en äppelkaka! :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.