Just nu är jag mammaledig och därför uppdateras inte bloggen. Välkommen istället till min hemsida www.karin-johansson.se

fredag 16 september 2011

Överraskning......

Tack tack!!!



I onsdags fick jag en trevlig överraskning när jag kollade bloggen. Jag hade nämligen fått en award av minafinarum för min blogg. Tack Malin. 

Nu är det upp till mig och göra de uppdrag som följer med bloggen:

1:a kriteriet: Tacka den jag fått den av. Tack!
2:a kriteriet: Ge awarden till 8 andra bloggare.


3:e kriteriet: Kontakta de 8 och berätta för dem.
4:e kriteriet: Berätta 8 slumpmässiga saker om mig själv.
De bloggar jag väljer att ge den till får bli:



1. at home Josefine bjuder på mycket nyheter, trender och inspiration på sin blogg.

2. daniellawitte Finare hem får man leta efter...helt i min smak!

3.emmabjorkman Emma visar sitt vardagsliv i fina foton.

4. 24sevenbyboback Helena är duktig på DIY-prylar och så skriver hon på ett härligt sätt.

5. Vintage Johanna är inredningsstylist och visar otroligt mycket inspiration. (psst...hon kommer hem till mig i nov. och gör reportage..)

6. Fyra årstider Ja, Lotta hon både skriver härligt och är en härlig människa. Fina, inspirerande bilder tar hon också. (den 1 okt. är Lottas reportage hemifrån oss med i aftonbladets hemma-bilaga..)

7.

8.

Ja, jag hade faktiskt inte 8 bloggar att ge award till utan istället fick det bli 6 st väldigt inspirerande och underbara bloggar som jag med varmt hjärta ger till er att läsa.

Ok, så är det dags att avslöja lite slumpmässiga saker om mig själv:

1. Jag är i princip född på en segelbåt. Vi var på båtsemester varje sommar i 15 års tid och har seglat med båten till både Danmark och Finland. Ändå lärde jag mig själv aldrig att segla.

2. Jag går upp varje vardagsmorgon kl.5 och åker till jobbet en halvtimme senare. Och ja, jag är morgonpigg.

3. Min man och jag träffades för första gången på en midsommarfest. Men vi hade båda två varit på samma midsommarfest 2 år i rad innan men aldrig träffat på varandra! (2 veckor senare var vi tillsammans..)

4. Jag kan ångra att jag slutade spela fiol när jag var 11 år. Tänk vad duktig jag hade kunnat vara idag om jag hade fortsatt...

5. Jag har en tvillingsyster men vi är
två-äggstvillingar och inte speciellt lika utseendemässigt men skrattar tydligen likadant.

6. Jag säger "så dee" när jag pratar i telefon och ska berätta en sak.

7. Jag måste stå på tå och min man måste böja ner huvudet när vi ska pussas.

8. Jag är faktiskt jäkligt snabb på att springa!

Oj oj vad mycket text jag har skrivit nu men roligt var det.
Nu dags att slappa lite, imorgon är det dags för mitt första reportage. Spännande.

Kram K




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar, både ris och ros är välkomna.